10 nejlepších filmů s auty

Já vím, poslední dobou je to tu samé auto, ale nějak si nemohu pomoci… :-) Zjistil jsem totiž, že mám doma čím dál tím více filmů, kde se více či méně vyskytují nějaká auta. A teď bych zde rád vybral ty nejlepší z nich. Na pořadí nehleďte, jsou zapsané jak jsem si na ně vzpomněl. Vybrat z nich nejlepší totiž nedokážu…

Edit 4. 2. 2010: Po přečtení článku se určitě podívejte i do komentářů pod ním. Vytvořil se tam díky čtenářům celkem slušný seznam dalších výborných filmů, o kterých jsem do té doby neměl tušení.

Le Mans

Tento film jsem tu již kdysi zmiňoval a stále trvám na tom, že to je jeden z nejlepších filmů s auty, co jsem kdy viděl. Detailnější popis si můžete přečíst v mém starším článku Tip na vynikající film – Le Mans (1971). Zde už jen zmíním, že za film je zodpovědný a v hlavní roli hraje Steve McQueen, točil se při skutečných závodech Le Mans, první 2 roky natáčení chyběl scénář, dialogy v celém filmu dohromady mají tak 5 minut a uvidíte v něm takové skvosty, jako Ferrari 512 S, Ferrari 312, Porsche 917, Porsche 908, Lola, Chevron, Alfa Romeo P33, Ford GT 40 a mnoho dalších. Ukázka na Youtube.

Le Mans (1971)

Vanishing Point (1971)

Stačí jen pár slov. Bílý Dodge Challenger, honička napříč Spojenými státy, za volantem bývalý závodník a děj, který moc nepochopíte… Tohle prostě musíte vidět. :-) Ukázka na Youtube.

Vanishing Point

Job po italsku (Italian job, 1969)

Zacpaný Turín, tři klasická Mini a v nich 4 miliony liber ve zlatě. Výborný film, který se dočkal v roce 2003 US remaku, ale ten na originál prostě nemá. Mimojiné se zde objeví Lamborghini Miura na Alpských silničkách, Aston Martin DB4, 2 Jaguary E-Type. Hlavní roli ztvárnil skvělý Michael Caine. Ukázka na Youtube a ještě jedna.

Italian Job (1969)

60 sekund (Gone in 60 seconds, 1974)

Přibližně první polovina filmu je vlastně docela nuda, ale poté přijde opravdu dlouhá honička s Fordem Mustang (Mach 1) a mnoha policejními auty… Hlavní roli si pro sebe napsal kaskadér H. B. Halicki. V remaku z roku 2000 se také objevuje mnoho nádherných aut, ale na většině záběrů jen stojí. Závěrečná honička je pak již příliš přeplněná počítačovými triky. Ukázka na Youtube.

Gone in 60 seconds

Bullitův případ (Bullit)

Klasická detektivka, avšak obsahuje 7 minutovou legendární honičku (Ford Mustang vs. Dodge Charger) v ulicích San Francisca. V hlavní roli opět Steve McQueen, který také celou jízdní část sám odřídil. Přestože obsahuje pár nepřesností (neustále upadávající poklice z jednoho auta, několikrát se v záběru objeví stejný VW Brouk, příliš mnoho za sebou zařazených rychlostí u Mustanga, na závěr auto mine benzínku), tak je považována za jednu z nejlepších filmových honiček vůbec. Ukázka na Youtube.

Bullitův případ

Ronin

Výborná honička s Audi S8, Mercedesem S W116, Citroenem XM a Peugeoty 605. Druhá pak s BMW 5 a Peugeotem 406. Ukázka na Youtube a druhá k tomu.

Ronin

Auta (Cars)

I když je to vastně jen animovaná pohádka, tak nemá chybu. Ve filmu je totiž spousta detailů, kterých si normální člověk ani nevšimne, a pro “zasvěcené” dělají z filmu více, než jen obyčejnou pohádku. Ukázka na Youtube., ještě jedna a třetí nakonec.

Cars

Grand Prix (1966)

Závody Formule 1 ze 60. let. Je snad potřeba něco dodávat? Ukázka na Youtube.

Grand Prix (1966)

Too fast to race

Dokument o již zaniklé skupině B rally speciálů, avšak do “povinných filmů” by také rozhodně patřit měl. Ukázka na Youtube.

Too Fast To Race

Climb Dance

Takovou ukázku řidičského umění jen tak neuvidíte… Jedná se o 5 minutový film (ano, opravdu je to film) ze závodu do vrchu Pikes Peak, v hlavní roli je Peugeot 405 T16 a za jeho volantem Ari Vatanen.
Celý film na Youtube.

Climb Dance

Nominováni také byli

Jsou pěkné, stojí za to je zkouknout, ale do první desítky se prostě nevešly. Takže jen krátký seznam:

  • V zajetí rychlosti (World fastest Indian) - vynikající film, ale není o autech, jinak by do desítky jistě patřil. Každému, komu v žilách koluje benzín se ale určitě bude líbit. Je o snaze jednoho australana splnit si svůj sen – překonat rychlostní rekord na motorce
  • Ferrari – Film o životě Enza Ferrariho
  • Mad Max I a II – Austrálie blízké budoucnosti, spíše jednoduchý scénář a pár honiček
  • Tajný závod (Gumball Rally, 1976) – Závod napříč USA, oblíbený citát: “First rule of Italian driving: What is behind me is not important.”
  • Agent bez minulosti a Bournův mýtus – honička se starým Mini po Paříži a Ladou po Moskvě
  • Grindhouse: Auto zabiják (Grindhouse: Death Proof) – Tarantinův styl se mi prostě líbí (i když ty dlouhé nudné dialogy si možná mohl odpustit)
  • Taxi I a II – občas trochu přehnané, ale docela zábava, III a IV už jsou jen trapné ptákoviny
  • Formula 1, febbre della velocità – asi to bude pěkné, ale mám to jen italsky, takže jsem ještě ani nepřekonal prvních pár minut
  • Na plný plyn (Michel Vaillant) – Rally, Le Mans, projížďka se Zondou poslepu na okruhu, …
  • Kurýr I – pěkná úvodní honička s BMW 735
  • Herbie – všechny díly ze 70. a 80. let – objevují se zde nádherná auta té doby
  • The Driver (1978) – původní předloha novějšího kurýra

Které filmy se nenominovaly?

Zde jsou filmy, které jsou spíše ztrátou času a nestojí za to na ně koukat – většinou z posledních let.

  • Rychle a zběsile – v prvním dílu se na některé scény koukat dalo, ale s každým dalším dílem je to čím dál tím větší ptákovina.
  • Redline – spousta skvělých aut, ale ten děj…
  • Speed Racer – tak tenhle film jsem ještě nestihl dokoukat, protože u toho pokaždé usnu…
  • Taxi (US verze) – kopie francouzského originálu, ale asi miliónkrát horší. Opravdu strašná věc.
  • Formule (Driven, 2001) – film se Stalonem o jakési americké verzi F1. Honička s formulema po městě, milostná zápletka, pár výbuchů… Prostě pitomost.
  • Ohnivá kola (Torque) – s motorkama a ukrutná hovadina, moc hezky je to popsáno na webu D-FENS
  • Kurýr 2 – Co to sakra má být? Po prvním dílu je to obrovská degradace.
  • Můj auťák Brouk (Herbie: Fully Loaded) – klasická americká lovestory s pár auty…

Znáte nějaký film, který jsem tu nezmínil? Nesouhlasíte s mým výběrem? Napište to do komentářů… ;-)

Sepsáno 8. 10. 2008 v tématu: auta a vše okolo; Přidejte si do RSS čtečky RSS článků nebo RSS komentářů.


komentáře k článku 10 nejlepších filmů s auty


  • jakub | 30. 1. 2009 0:44 | #

    Unos aut, http://www.csfd.cz/film/38384-unos-aut-bestellt-geklaut-geliefert/
    Jednoznacne celni pozice!!

  • Martin | 30. 1. 2009 2:35 | #

    Tak to vypadá dobře. Zkusím to sehnat… Díky za tip. ;-)

  • Mašík | 30. 1. 2009 9:30 | #

    Postrádám v seznamu italský film z 70 let “Řidič”

  • Lukas | 30. 1. 2009 18:08 | #

    postrádám seriál který kdysdi vysílala ČTnebo možná ještě ČST. Italský seriál(asi) z prostředí Rallye z dob sk. B, jen si nemohu vzpomenout na název.

  • Shamal | 23. 3. 2009 17:50 | #

    Aaa koukám další magor jako jsem já :-)
    S výběrem by se dalo v zásadě souhlasit, já bych osobně Gumball Rally zařadil mezi top ten.
    Co si myslim že ještě mohlo patřit:
    Dirty Mary, Crazy Larry (1974) kde se s policajtama honí Peter Fonda v zelenym Chargeru
    Duel (1971) – vlastně jedna dlouhá honička. Ještě jsem to neviděl, ale chystám se na to co nejdřív.
    Two-Lane blacktop (1971) další road movie.
    Vanishing Point (1997) – remake skvělé klasiky kde Kowalski, narozdíl od originálu, dostane důvod jet jak cvok. Na co potřeboval duvod???. Nedávno to bylo na Primě(!) ale já to neviděl. Ale mám to doma :-)
    A teď něco do kategorie k Torque (což je mimochodem jeden z nejhorších filmů které jsem měl tu smůlu vidět)
    Fast Track: No Limits (2008) – německá parodie na FnF
    Víc ke každýmu filmu na imdb.com
    Tak doufám že jsem někoho inspiroval:-)

  • Martin | 23. 3. 2009 21:29 | #

    Dirty Mary, Crazy Larry už jsem si sehnal, jen ještě nebyl čas to zkouknout a Two Lane Blacktop také mám, ani nevím, proč jsem ho v seznamu nezmínil… ;-)

  • Shamal | 24. 3. 2009 12:38 | #

    Mimochodem nedávno jsem se podruhe v životě podíval na Vanishing Point (1971). Poprvé jsem ho viděl asi před dvěma lety. Když jsem ho viděl teď, něco mi tam chybělo. A skutečně, podle tohoto: http://www.angelfire.com/id/newssection/VP.html článku existují 2 verze. Ta původní, kterou jsem viděl poprvé je o 8 minut delší.

  • Karel | 27. 3. 2009 14:08 | #

    Jako malej kluk si letmo vzpomínam na svuj první film o autech .Bylo to někdy v první půlce 70 let. Zápletka byla jednoduchá na jedné straně banda bankovních lupičů s Porsche911 proti nim policajt s patrně Ferrari Dino .Nepamatuju si to moc přesně ale určitě to auto mělo přes kapotu pruhy ,tenkrát jsem sim přál aby ty samý pruhy měl i náš žigulík :-)),bylo mi asi deset.ten film byl italskej a šel normálně v kinech .Ví někdo jak se to jmenovalo?

  • Paldy | 29. 3. 2009 20:41 | #

    A co “Přízrak” film o muži, který se vtělil do auta, ten film sem viděl asi 100x, když mi bylo asi šest (deset let zpátky) a fakt se mi hrozně líbil, všechny , jako auti vyvražďoval… Doporučuju shlídnout… ;-)

  • Derek | 29. 4. 2009 21:16 | #

    Pekny clanek, dekuji za tipy na co kouknout :)
    Osobne bych doporucil z novejsich filmu Transporter III – jak me prvni (druhy ani nezminuju) dil odpuzoval, tak ta trojka docela jde.
    U me osobne asi jako nejlepsi honicky vsech dob jednoznacne Ronin. Treba Bullit je klasika, ale dneska uz bohuzel pusobi jinak nez jeste pred par lety.

  • Xander_Cage | 30. 4. 2009 20:12 | #

    Dobrý článek skoro všechny filmy co jsou tady zmiňovány mám a jsou to Klasiky s velkým K.
    Ještě bych si dovolil přidat Německý film MANTA MANTA kde jsou v hlavní roli auta Opel Manta.
    A taky i když ne moc úspěšný ale za zhlédnutí stojí Český film UPÍR Z FERATU kde je kde je auto Škoda Ferat Vampir RSR (Škoda 110 Super Sport).
    Jinak zajímavý film je z japonska INITIAL D je to o driftech v Japonských horách zde je ukázka: http://www.youtube.com/watch?v=EsXYKtm4hug

  • Shamal | 7. 5. 2009 20:17 | #

    Dobrej výběr Xander. Manta,manta (do češtiny krásně přeloženo jako “Závody lásky”) jsem sehnal jen v němčině.
    Film Initial D navazuje na stejnojmenný anime seriál (fakt jsem úchyl, protože jsem ho viděl dvakrát a to ještě v originále s eng titulema) který vzešel z comixové předlohy. Doporučuju shlédnout obojí.

  • Lukas | 18. 5. 2009 19:53 | #

    Film Manta Manta – celý o mantách stějně jako Manta der film(v hlavní roli 6ti kolová manta) jestli se vám opel manta líbí-mrkněte na http://www.mantaclub.cz , nebo 29-31.5 2009 v autokempu mělník naživo.

  • Peťan | 9. 7. 2009 15:21 | #

    čus čus, zdravím všechny fandy motorsportu :o) chtěl bych se zeptat, kde bych mohl sehnat ten filmek Grand Prix z roku 1966…? sháním ho po všechn čertech a bohužel se nedaří a nedaří… našel sem jen torrent, ale už se mi stahuje 2 dny a já už sem netrpělivý… jestli máte někdo radu, tak prosím sem s ní, uvítal bych jí jako vodu uprostřed pouště… díku dík a mějte se(x)

  • Maciakba | 24. 8. 2009 22:58 | #

    No este tu chyba spomenut seriu High Octane skupinka novozelandcanov toci film o autach, tuningu zavodeniu a nechyba tomu skvela davka humoru radil by som ich k tym lepsim :)

  • Tomm1 | 3. 9. 2009 21:09 | #

    Postrádám film Řidič – USA 1978 – mám to na VHS, ale na nikde to není ke stažení.
    Dík za případný typ.

  • Shamal | 12. 9. 2009 16:44 | #

    Tomm1: The Driver (1978) se dá najít na btjunkie i na demonoidu. A díky za tip

  • Devilstorm | 19. 10. 2009 11:02 | #

    Já tu hlavně postrádám film King of the Mountain
    viz. http://www.csfd.cz/film/13403-king-of-the-mountain/

    Příběh to sice nemá nic moc (to ani LeMans :-) ) Ale co se týká aut tak bych to ve svém osobním hodnocení zařadil na úroveň LeMans.
    Vše se tam točí kolem upraveného Porsche 356 Speedster, a nelegálních závodech na jednom kopci. Pro všechny fandy 4 kol můžu jedině doporučit.
    Jinak co se týká žebříčku a hodnocení, tak uplně souhlasím.

  • Martin | 19. 10. 2009 11:25 | #

    Díky za tip. Na wiki je k tomu napsáno o něco víc, než na csfd.cz – http://en.wikipedia.org/wiki/King_of_the_Mountain_(film) a vypadá to opravdu zajímavě. Zkusím ten film sehnat.

  • Devilstorm | 22. 10. 2009 14:48 | #

    Já ho sháněl opravdu dlouho. Pozor, uplně stejně se jmenuje nějaký kung-fu film, ale ten je z roku 1987 myslím. Nakonec jsem na něj někde narazil uplně náhodou. Případně já ho mam v anglické znění, titulky jsem k tomu nenašel, ale ty nejsou moc potřeba. Nejsou tam žádné složité dialogy. Kdyžtak mě kontaktujte na emailu.

  • P0rnSwiss | 25. 10. 2009 10:47 | #

    Čaute, co toto?
    http://www.csfd.cz/film/44119/

  • Martin | 25. 10. 2009 14:57 | #

    King of the Mountain jsem už sehnal a zkouknul. Super film, který se určitě hodí sem do seznamu.

    Ta Formule 1 už v seznamu je (jako Formula 1, febbre della velocità), ale bohužel jsem jí sehnal pouze v italštině…

  • kalce | 22. 12. 2009 14:35 | #

    ty starý filmy moc neznám ale Rychle a zběsile 1-3 jsou dobrý 4 stojí za hovno. Taxi 1-4 sou taky dobrý je to komedie takže jde o to pobavit diváky. Ohnivá kola (Torque)ten konec je přehnanej

  • stanci | 30. 12. 2009 15:01 | #

    to ma byt coo??tie ktore si dal ako 10 najlepsich by som dala za najhorsie a zase rychle a zbesile by som dala za ten najlepsi film a naj je 4….suhlasim s kurierom 1 je super a 2 sa mi nepaci…na plny plyn je super a auto zabijak….to si dal dobre….ale nesuhlasim s tym ze ohnive kola si dal za film ktory sa neda pozerat ako aj rychle a zbesile…..a tez je dobry aj knight rider….a brouk moje auto akoze neje to nic super ale dasa to….

  • Martin | 30. 12. 2009 15:29 | #

    > stanci
    Řídila jsi někdy auto?
    Rychle a zběsile má sice možná hezky udělaný triky, ale s realitou toho má společnýho opravdu málo. Všechny filmy v první desítce (kromě filmu Auta) mají společnou jednu zásadní věc. Žádné počítačové triky. Všechno poctivě odježděné a natočené…

  • Shamal | 14. 1. 2010 23:46 | #

    Slečna evidentně nepochopila že o blikátkách, prskavkách a duc-duc bednách ten žebříček není. Už jen ten ‘Top Gear Car of the Year 2008′ co tu visí mohl napovědět…
    No to je jedno. Když už tu jsem, přihodím dva tituly. Sice se už hodně odkláníme od čistoty filmů typu Le Mans nebo původních 60 sekund, ale ono jich zas tolik (koukatelných) kde jsou v hlavní roli autíčka neni :-)
    Death Race (2008) – remake filmu ‘Death Race 2000′ z roku 73. V puvodním hrál David Carradine a mladičký Stallone. Nějak jsem neměl nervy se na to podivat. Auta jak ze starýho seriálu o Batmanovi mě odradily. V tom z roku 2008 hraje Jason Statham. Aby se dostal z vězení, musí závodit v demolition derby na život a na smrt. Mě se to docela líbilo. Jo a hraje si tam s poslednim Mustangem :-)
    American Graffiti (1973) – sonda do ameriky šedesátých let. Hot-rody, drag racing a kultura s tím spojená. Se divim že to tu ještě neni.

  • Shamal | 2. 2. 2010 12:32 | #

    Včera jsem viděl “Love the Beast” a musim říct že to silně nabouralo moje top ten.
    Australskej film/dokument o lásce která trvá 25 let.
    Nemá cenu to tu popisovat. Komu se líbí Torque a nebo Taxi a FnF s číslem vyšším než jedna nechť na tohle zapomene. Kdo používá auto jako dopravní prostředek ať na to zapomene. Kdo si myslí že auto je kus plechu, plastu a gumy ať na to zapomene. Protože pro něho by to byla zmařená hodina a půl života.
    Ti ostatní nechť shlédnou trailer. A pak i film.

  • Xander_Cage | 4. 2. 2010 17:12 | #

    Jěště bych doplnil filmy (spíš krátké)od BMW kde hraje Clive Owen všechny se jmenují HIRE ale podle mě je nejlepší ten kde hraje i Madonna ten díl se jmenuje THE STAR a driftuje se tam s BMW M5 po ulicíh New Yorku (myslím). Všechny díly mužete shlédnout na youtube.

  • Ladislav | 4. 2. 2010 17:19 | #

    Hledám film o závodech a bouračkách v F 1.Viděl jsem ho v kině v 80 letech.

  • Martin | 4. 2. 2010 21:19 | #

    > Shamal
    Moc díky za tip. Love The Beast naboural i můj žebříček… Nicméně doporučuji ke shlédnutí i těm, které auta moc neberou. Možná pak alespoň trochu pochopí, co “my magoři” na těch autech vidíme.

  • Xander_Cage | 5. 2. 2010 14:12 | #

    Díky Shamal za tip Na “Love The Beast” viděl jsem trailer a okamžitě jsem si to musel sehnat dneska jsem to viděl a je to super film všichni “PETROLHEADS” by tento film měli vidět stejně jako Le Mans nebo jiný film. Doporučuji. :-)

  • Shamal | 6. 2. 2010 13:51 | #

    Není žač. O tohle jsem se prostě musel podělit. Martine máš asi pravdu, že z čistě edukativních důvodů bych to doporučil i širšímu otrlému obecenstvu, pokud se mu vysvětlí proč se na “tu ptákovinu o starý plechovce” bude dívat:-)
    Xander: kolekci Hire jsem taky nedávno shlédnul a sypu si popel na hlavu za to že jsem se o ní nezmínil. Madonna zahrála roli hadrový panenky dokonale :-D
    Ladislav: Jediný co si o F1 z podobný doby vybavuju je francouzský seriál Formule 1 z roku 1990. Běžel kolem roku 92 na televizi F1 (jaká náhoda:-D). Jediný co si ještě vybavim, že to bylo o týmu “Sinclair” http://www.imdb.com/title/tt0167593/. Ale sehnat o tom jakoukoli informaci, nedej bože celej seriál se mi nepovedlo

  • Radek | 20. 2. 2010 4:59 | #

    Dost se divím, že tu nikdo nezmínil 60 sekund z roku 2000. Ona ta závěrečná honička s Shelby GT500 v hlavní a BMW 540i ve vedlejší roli zase tak špatná nebyla kromě trošku přehnaného nitra a toho skoku. Proti Rychle a zběsile úplná paráda. A navíc v tom filmu byla k vidění spousta nádherných aut jako Lamborghini Diablo, Jaguar XJ220 nebo Ferrari 355.
    Taky tu nikdo nezmínil film Blesk s Jackie Chanem. Honičky tam sice nejsou reálné, ale fanoušci Gran Turisma tam svoje oblíbené auto pravděpodobně najdou.
    Rád bych zmínil i evropské číslo 1 mezi seriály – Kobru 11. Honičky jsou tam kvalitativně nejméně na úrovni nominovaných filmů.
    Nesmím také zapomenout na německý film Zběsilá jízda, kde sice honičky nejsou kvalitní, ale myslím, že fandové aut se u tohoto filmu dobře pobaví.
    Jinak podle mě jsou stejně nejlepší honičky v Roninovi: nejprve projížďka městem v Audi S8, potom honička mezi Citoenem XM, třemi (nebo spíše dvěma) Peugeoty 605, Mercedesem 450SEL 6.9 a Audi S8 a nakonec skvostná honička mezi Peugeotem 406 a BMW M5. Ten film jsem viděl asi 4x, ale ty honičky nejméně 20x.
    Ještě musím zmínit, že jsem se nedávno díval na Two-Lane blacktop a musím říct, že podle mě to je ztráta času. Je tam akorát pár závodů na 400 metrů a jeden závod přes 3 státy, který se vlastně ani nejede. Pokud jste to neviděli, tak jste o nic nepřišli.

  • Radek | 20. 2. 2010 6:09 | #

    Ještě jsem si vzpomněl na pár filmů:
    C’etait un Rendez-vous (http://www.stream.cz/video/236665-c-etait-un-rendez-vous/).
    Mistři hazardu – sice to je komedie, takže o vážnosti honiček nemůže být řeč, ale i tak stojí za to vidět.
    Quantum of Solace – honička na začátku vypadá opravdu hodně dobře až na tu otočku o 360 stupňů. Naproti tomu v Casino Royale si asi fimlaři dělali srandu, protože převrátit Aston Martin DBS přes střechu při vyhýbacím manévru opravdu nejde. Poslední auto, o kterém vím, že nezvládlo tzv. losí test, je Mercedes třídy A, a proto se do něj sériově dává ESP. Jinak každé auto takový manévr zvládne, zvlášť když vypadá jako Aston Martin DBS.
    Čas pomsty – když řeknu, že je tam honička mezi Ferrari F40 a Lamborghini Countach, tak to asi nenechá nikoho chladným. Bohužel ta honička za moc nestojí a Ferrari F40 ani Lamborghini Countach nejsou skutečné Ferrari F40 a Lamborghini Countach.

    Jinak aby to nevypadalo, že jmenuju filmy, které jsou podle mě nejlepší, tak souhlasím s těmi 10 nejlepšími filmy, až na Grand Prix a Too fast to race, ale to jen proto, že jsem je neviděl a tudíž s nimi nemohu ani nesouhlasit.:-)

  • Shamal | 21. 2. 2010 13:35 | #

    Pokud se tedy díky C’etait un Rendez-vous dostáváme do sféry “reality” (neboť tento filmeček byl podle všeho natáčen z předního nárazníku MB 450 a nádherný zvuky jsou údajně malá pozornost od Ferrari 275GTB) nedá mi to, neboť moje myšlenkové pochody mě celkem pochopitelně přivedly ke vzpomínce na podobně natočené projekty z dílny šílených vikingů. Mám na mysli Getaway in Stockholm. Osobně mám nejradši první 3 díly (911, NSX a Cosworth se Suprou), pak už je to takový nějaký nemastný. Teda pokud jde o samotný reality záběry. Zbytek DVD pobaví vždycky, ať jde o jakýkoli díl

  • Radek | 23. 2. 2010 14:41 | #

    Díky Shamale za tip na Getaway in Stockholm. Připomnělo mi to jedno video z youtube (http://www.youtube.com/watch?v=dtiz8X1uJAA ). Já vím, že odbočuju od tématu, ale tohle by měl vidět každý. Je to o tom, jak jet rychle a přitom relativně bezpečně. Stojí zato přečíst si i diskuzi, protože takové video samozřejmě vyhledávají hlavně řidiči Fábií HTP, kteří si myslí, že ten budík vedle rychloměru je ukazatel spotřeby, a vyměňují si své “kvalitní” poznatky z videa:D A nezapomeňte se podívat i na druhou část.

  • Shamal | 23. 2. 2010 16:30 | #

    2 Radek – K tomu videu mám jen jedno. Doufám že chcípne a nevezme při tom nikoho sebou. Na to abych popsal co si o tom člověku myslim mi chybí slovník. Ne, já umim bejt hodně sprostej, ale na tohle fakt nemám. Ale nejvíc mě znepokojuje kolik lidí mu v komentářích tleská.

  • Martin | 23. 2. 2010 19:05 | #

    Tu trasu co je na videu znám, dá se říci, jak své boty. A to co tam předvádí, to je fakt na… nevím na co… taky nemám slov. Takovýhle člověk časem bude moci závodit tak akorát na vozíčku, až mu to jednou nevyjde…

  • StreeT-TUNING-RS | 26. 2. 2010 12:37 | #

    Tak mna zase moc stera filmy nebawia..ale pasilo sa mi Majstri Hazardu1,2….podla mna je to v pohode.RYchlo a Zbiesilo…1,2,3,ale ta 4slabsia ale tak no:).Potom zbesila jazda je dobre tiez REDLINE sa da:)

  • Xander_Cage | 27. 2. 2010 0:23 | #

    jenom taková drobnost: podařilo se mi přačasovat české titulky na film MANTA MANTA (není to sice kdoví jak valné, německy nic neumím čili jenom tak orientačně jsou přečasované ale myslím že většina pasuje) kdo by o ně měl zájem můžu je poslat přes E-Mail. A kdo by měl titulky na film Dirty Mary, Crazy Larry byl bych mu vděčný kdyby mi je poslal. :-D

  • Brad | 10. 3. 2010 19:19 | #

    Pokud nekoho bavi kamiony a jednoduchy situacni humor, tak pomerne dobrej film je Konvoj (Convoy, 1978).

  • Brad | 10. 3. 2010 20:07 | #

    A jeste jsem si vzpomnel na jeden, tentokrat nemeckej, taky starsi ale dobrej – Unos aut (Car napping, 1980)

    Linky na recenze obou filmu:
    http://www.csfd.cz/film/7169-konvoj-convoy/
    http://www.csfd.cz/film/38384-unos-aut-bestellt-geklaut-geliefert/

  • Shamal | 13. 3. 2010 23:43 | #

    Brad – moc dík za Únos aut. Viděl jsem to asi jako sedmiletej a jediný co jsem si matně pamatoval byla ta scéna s 40ti Porschema u vítěznýho oblouku. V hloubi duše jsem doufal že to tady někdo vytahne a už je to tu. Takže znovu díky.
    Teď jsem to dokoukal s českým dabingem (řekl bych skvěle udělaný) a je to překvapivě koukatelný. Pár věcí, jako převážení prototypu přes hranice, je trošku přitažených za vlasy a všechny ty béžový saka a kotlety vyvolávají lehký škubání koutků, ale nijak tý hodiny dvacet pět strávený koukáním nelituju. Nečekejte akční záběry, nebo honičky. Tohle je prostě kriminálka (a docela vtipná) kde se narozdíl od jiných nekradou prachy nebo jiný cennosti, ale drahý auta.

  • Martin | 14. 3. 2010 0:00 | #

    Únos aut je tu zmíněný hned v prvním komentáři. :-)
    A abych taky někdy přidal novinku, tak mi nedávno přišlo DVD “The Speed Merchants” (1972). Dokument o závodech Targa Florio, Nürburgring, Le Mans, aj. A k tomu komentář od Maria Andrettiho. Prostě paráda…

  • Xander_Cage | 18. 3. 2010 14:46 | #

    Ještě bych zmínil jeden film není sice o autech je to o motorkách, ale je to takový klasický americký road movie, film se jmenuje EASY RIDER (Bezstarostná jízda) http://www.csfd.cz/film/4508-easy-rider/

  • Patrik | 6. 4. 2010 23:28 | #

    Zajímalo by mě,kdo zvás a podle čeho tyto nominované a nenominované filmy a vůbec všechno soudil,kdo k tomu psal ty popisky,že je to například ptákovina atd.Jsi hlupák protože nevíš co je dobrý… A jenom proto,že se ti nějaký z těch filmů nelíbil,tak je nemusíš ostatním hnusit..většina filmů co jsi odsoudil jsou totiž velice dobré filmy…

  • Martin | 7. 4. 2010 6:36 | #

    Patriku, popisky v článku jsou jen a jen má práce. Dle tvého komentáře soudím, že ještě nemáš řidičák. A nebo máš, ale jen krátce. Takže věk okolo 18, mám pravdu? Když vyšlo například první Rychle a zběsile, bylo mi 18 a byl jsem z toho filmu úplně vyřízenej. Vymýšlel jsem jak přidělat do svého Favorita nitro, jaká největší kola se vejdou do blatníků, jaký koupit spoiler, kde sehnat čirá zadní světla a jiné ptákoviny. Časem jsem ale zjistil, že radost z řízení je úplně o něčem jiném. Koupil jsem si auto z roku 1978, protože oproti modernímu autu mi nabídne radost z jízdy a cítím v něm, že to auto opravdu řídím já a ne naopak. A podobně je to i s těmi filmy o kterých zde píšu. Nečekám, že si z nich teď sedneš na zadek. Vrať se sem ale za pár let a popovídáme si o tom… ;-)

  • Shamal | 12. 4. 2010 20:23 | #

    Patriku, nechtěl bych tady diskutovat o tvém věku, ale zajímalo by mě co se ti na těch Martinem nenominovaných filmech líbilo. On ke každému uvedl několik poznatků. Ty píšeš že jsou to dobrý filmy. Já bych rád slyšel proč?

  • T-Bird | 26. 4. 2010 1:52 | #

    Kdybych mohl prosit toho kolegu co tady psal že má přečasované titulky na Mantu Mantu na můj mail kot007@seznam.cz byl bych moc vděčný. Děkuji

  • Awi | 8. 5. 2010 15:47 | #

    Hele Patrik možná nemá řidičák ale to je fuk. Filmy jako Rychle a zběsile jsou dobré. Nebudu se stydět za to, že se mi všechny díly hodně líbí! A proč ? Protože jsou v něm pěkná auta a akční scény to je celý ;).

    Jinak dík za některé filmy.

  • Ondrašek | 10. 5. 2010 13:13 | #

    Díky za filmy kluci.i u těch nejstarších jsem slintal uplně moc.mam taky jeden tip je sice s motorkama ale da se na něj dívat je to o motorkach a o nahatejch babách.Je celkem bez děje tak pište svuj nazor ja mu davam tak 50% jmeno: Pekelná jízda …Ps je tam nadhernej starej Indian.

  • patla | 13. 5. 2010 19:25 | #

    jungman1982

  • Martin | 13. 5. 2010 22:16 | #

    Předchozí komentující byl hodně stručný, ale co jsem vygooglil, tak chtěl pravděpodobně upozornit na film The Junkman (1982). :-) Vypadá to zajímavě, takže snad to někde seženu.
    http://www.imdb.com/title/tt0084184/

  • Shamal | 17. 5. 2010 20:13 | #

    Patlovi patří díky. Zatim jsem viděl jen asi 15 minut, ale i kdyby ten zbytek byla uplná blbost, stojí to zato. Ale to mi bylo skoro jasný ve chvíli, kdy jsem viděl jméno herce/kaskadéra/režiséra/scénáristy/producenta :-)

  • Honza | 19. 5. 2010 0:46 | #

    Zdravim vsechny, prosimvas nedal by sem nekdo odkaz nebo torent odkud bych mohl stahnout ten filmecek o Enzo Ferrarim? diky moc… mejte se

  • Tom2002turbo | 13. 6. 2010 22:41 | #

    No konečně pořadný stránky o autech ve filmech..

    Osobně se mi víc líbí starší filmy z let 70 – 90.příjdou mi víc realné než ty nové,počítačem upravené.podle mě by si do top ten zasloužil Gumball Rally 1976,šílený Lapchik na motorce,horkokrevný Ital ve Ferrari a dva starší pánové s fajfkó v Mercedesu a spoustu dalších parádních aut co se pořádně hýbou.prostě klasika.jinak filmy co mám rád už jsou tu všechny napsané takže to nebudu opakovat.
    rychle a zběsile nepovažuju za filmy o autech,taxi 1 ještě ujde:)

  • Martin | 13. 6. 2010 22:47 | #

    Film Gumball Rally není špatný, ale je to spíš ujetá komedie. Proto není v top 10. I když tam jsou docela slušný auta.

  • ¨Tom2002turbo | 13. 6. 2010 23:00 | #

    pro Honzu nademnou,odkaz na dokument o panu Enzo Ferrari,v CZ to asi neni,nevim,jeste to nemam stahly,je to zroku 2003

    http://www.ulozto.cz/hledej/?q=enzo+ferrari

    Jinak shanim tyto filmy,nejlip s CZ dub.nebo aspon CZ tit.:

    Manta Manta
    Vanishing point 1971 i remake 1997
    Job po italsku 1969
    Gone in sixty seconds 1974
    Dirty Mary, Crazy Larry 1974
    Two-Lane blacktop 1971

    Nejlip kdybste mi poslali odkaz kde to stahnout,tu je emajl:
    Tom911turbo@seznam.cz
    prededem dik za nabidky
    Mejte se,Tom

  • Martin | 13. 6. 2010 23:11 | #

    Kromě Manta Manta mám všechno, ale jen a pouze angličtině.

  • Shamal | 14. 6. 2010 18:50 | #

    Díky TurboTomovi za odkaz, jen pro úplnost bych uvedl že ten film je v angličtině s hardcoded titulkama který mi přijdou španělský (pokud je to jinej jazyk, můžete si mě najít a zlynčovat)
    Tom2002Turbo: Manta Manta v češtině existuje jako Závody Lásky, ale na netu jsem to viděl jen v němčině.
    Italian Job je v češtině k sehnání na cztorrent.
    Nejsem si jist jestli byly ty ostatní filmy vůbec česky nadabovaný a existencí českých titulků bych taky viděl špatně :-(
    Když jsem ty titule hledal, narazil jsem ale na sérii Ultimate Factories od National Geographic… sice je to trošku (no poměrně dost) od tématu, ale jsou to dokumenty o výrobě třeba Ferrari nebo dalších přibližovadel a jako člověk kterýho v první řadě zajímá jak to funguje (abych pochopil jak se to dá co nejvíc využít) místo toho jak to vypadá, to tady musim uvést :-)
    Stačí použít strýčka Googla a hledat videa ultimate factories. Bohužel opět engliš ounly

  • ¨Tom2002turbo | 14. 6. 2010 20:18 | #

    Ještě mě napadly filmy:

    Velký/tajný závod 1 a 2 (1981 a 1984)
    http://www.csfd.cz/film/11370-tajny-zavod/

    Polda a Bandita
    http://www.csfd.cz/film/15661-polda-a-bandita/

    Sou to spíš komedie,ale auta sou tam pěkný:)

  • ¨Tom2002turbo | 15. 6. 2010 19:01 | #

    Ještě doplním odkaz kde můžete vyhledat filmy se svým oblíbeným autem:)
    V odkazu níže do kolonky “search for a vehicle” napište značku a typ auta a máte kompletní výčet filmů, kde se objevuje i s charakteristikou role (hlavní x mihne se…podle hvězdiček)

    Odkaz: http://www.imcdb.org/search.php

    Napřiklad moje oblíbené BMW 2002 Turbo:
    http://www.imcdb.org/vehicles.php?make=bmw&model=2002+turbo

  • ¨Tom2002turbo | 3. 7. 2010 12:40 | #

    neate nekdo prosim titulky k love the beast?

  • Horymír | 28. 7. 2010 21:03 | #

    Le Mans se dá sehnat Na CZ share best share.Komplet v češtině.Jinak original jsem scháněl 2roky.A nesehnal jen jednou ale y bez tytulku.Za 900kč

  • Smrsin | 17. 8. 2010 14:00 | #

    No, i když Back to the future je spíš sci-fi, než road movie je tam úžasnej DeLorean a tenhle film fakt musíte vidět!

  • Yurii | 20. 9. 2010 9:03 | #

    Všechny moje oblíbence jako, Únos aut, Duel a 60 sekund (1971) tu máme ještě bych ale vyzdvihnul třídílnou italskou miniserii která u nás běžela na České televizi pod jménem “Vůle zvítězit” bohužel v dnešní době není nikde k nalezení a Česká televize ji znovu vysílat už nikdy nebude existuje českej VHS RIP kterej se dá nejít někde tady: http://racingforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=225&start=70
    V originále se film jmenuje Voglia di Vincere

  • lukasenkocz | 31. 10. 2010 12:11 | #

    Znělka a pár minutek z francouského seriálu o F1 z roku 1990. Třeba to někomu něco připomene. :) http://www.youtube.com/watch?v=4b1o-JSer-s

  • Stig | 31. 10. 2010 22:34 | #

    Diky za super tipy.. Myslim ze by se vam vsem mohla libit tahle stranka: http://www.imcdb.org/ Internet movie CARS database:) obdoba imdb ale jen pro nas petrollheads:)

  • LubikCZ | 1. 1. 2011 16:22 | #

    Ahoj, pěkná sbírka “carmovie”, jen jedno upřesnění k příspěvku od Paldy, ten film se jmenuje v originále The Wraith, česky Černý přízrak. Pak bych tu uvedl ještě nějaký ten filmeček, takže třeba The Car, česky jak jinak Auto z roku 1977, je to horor o černém autu, asi Cadilac nebo Lincoln nebo podobné limuzíny, které je navíc opancéřované, které řídí nějaký zlý duch nebo ďábel, nevim, které vraždí obyvatele jednoho poušťního městečka, celkem pěkná podívaná. Další je z ruska Chernaja molnija, česky Černý blesk, film pojednává o hodném, ale chudém vysokoškolákovi, který nemá auto. Ostatní spolužáci auto vlastní a taky jsou obletováni babama. Jeho otec mu ale k narozeninám dá stařičkou Volhu nalezenou v bývalém tajném zařízení z dob studené války a začne si vydělávat rozvozem květin. Jednoho dne náhodou zjistí, že auto umí létat, disponuje totiž zdrojem energie, který vynalezli vědci ještě za SSSR a namontovali ho do auta. A právě o tomto zdroji energie se dozví zlý miliardář, který chce díky němu provrtat zem dostatečně hluboko, aby našel spoustu diamantů. Je to něco jako Spiderman a Transformes dohromady, taková komixová ptákovinka, ale triky a efekty jsou dobře udělané. Další mě momentálně nenapadá, takže šťastný nový rok a mějte se krásně, pá :-))

  • Martin | 25. 1. 2011 23:45 | #

    Přidávám další film, co jsem nedávno objevil. Jmenuje se Champions Forever a je to dokument z prostředí Formule 1 v 70. letech. V hlavních rolích Nürburgring, Jackie Stewart, James Hunt, Graham Hill, Jacky Ickx, Francois Cervert, … Více na mém novém webu Pistonhead.cz – http://www.pistonhead.cz/champions-forever-film-tydne-1/

  • Shamal | 28. 1. 2011 17:44 | #

    Jestli tohle vyjde…
    http://www.reuters.com/article/2011/01/26/us-drivers-idUSTRE70P89120110126
    Ve zkratce pro anglicky méně vybavené, chystá se seriál z prostředí LeMans z 50. až 60. let, spolupodílet by se měli Tony a Ridley Scottovi

  • Martin | 28. 1. 2011 18:59 | #

    Nezajímá mě jen jestli to vyjde, ale taky jestli to nebude zase další blbost, jako většina věcí s auty natočených v poslední době. Pokud ne, tak se máme na co těšit.

  • Dandys | 1. 2. 2011 2:02 | #

    Myslim, že Ridley Scott je dobrá záruka.
    Jinak dikes za typy postahoval jsem a poradostnil jsem se. BTW nevšimnul jsem si zmínky o par filmech/dokumentech : 1. Still too fast to race. (pokračování Too fast to race) 2. WRC best of group B 3. Audi quttro official story 4. Porsche the legendary car 5.

  • Martin_Happy | 1. 2. 2011 17:44 | #

    mohl bych se rozepsat víc, ale jen bych opakoval, že je to skvěle udělaný výběr

    Jinak ještě
    Vůle zvítězit (trojdílná italská miniserie o dvou bratrech, jeden jezdí MS s Deltou S4 a druhej je sígr a nikdo neví, že jezdí líp, n+jakej ten milostnej štyřúhelník, bouračky, šarvátky a smrt, ale záběry na Delty, 037 a Quattra za to stojí

    Oheň led a dynamit: Německá blbost se desetiminutovým závodem několika Golfů II a Caddy I na sněhu. Auta mají plamenomety a katapulty a podobné nesmysly. Film sem neviděl, honičku jo

    Unos Aut – jednoznačně výbornej film

    Christine – kluk si koupí vrak Plymouthu Fury, kterej se sám opravuje. Navíc žárlí a zkouší mu zabít přítelkyni a zabije taky každého, kdo mu škrábne lak. Je to podle Stephena Kinga

    The Car – auto, které vraždí lidi na americkém venkově zcela samo

    AliG in da house – tuzingem postižené Renaulty 5

    Blesk – íé minutová reklama na Ralliart a Jackieho Chana

    Bouřlivé dny – Silniční Top Gun alias Tom Cruise v NASCARU

    Černý Blesk – ruská spatlanina Návratu do budoucnosti a transformerů. V hlavní roli Volga M-21 Carevna

    Návrat do budoucnosti – DeLorean, a tehdy šé let starej Citroen DS, coby auto budoucnosti

    Mstitel beze jména – báječná honička Lanceru EVO IV a BMW s Jackiem Chanem na sedadle smrti

    Rallye Modrý průsmyk – Závodní Moskviče v akci

    Trasa – Jan Kanyza a ožralej Jandák ukazují rusákům, že Tatra 148 je i na sibiři nejlepší auto. Ale ten film je děsná hovadina

  • Martin | 1. 2. 2011 20:06 | #

    Dandys: Jasně, “Still too fast to race” jsem zapomněl, ale taky to mám. Zbytek neznám, zkusím sehnat…

    Martin_Happy: Skvělé tipy! Díky. Pár z těch filmů už tu sice je, ale zbytek vůbec neznám.

  • mikke | 3. 2. 2011 10:41 | #

    Rozhodně tu chybí, ať už v nominovaných či nenominovaných, film Na plný plyn (Michel Vaillant 2003) http://www.youtube.com/watch?v=yWcrwCer2Mw

  • Martin | 3. 2. 2011 12:53 | #

    Nechybí, je v části “Nominováni také byli”. ;-)

  • Shamal | 12. 2. 2011 15:18 | #

    Napadla mě britská série Wheeler Dealers. Mike Brewer a Edd China koupí, opraví/vylepší starou kárku a snaží se jí se ziskem prodat. Zisk většinou na papíře mají, ale ocenění úsilí mechanika Eda do opravy vložené, se tak nějak přehlíží. Sehnatelno volně ložené na YT

    Za zmínku taky stojí expedice “Peking to Paris” z roku 2005. Čtyřdílná série/dokument z rekonstrukce cesty z Pekingu do Paříže se starými auty. Tahle rallye se poprvé uskutečnila v roce 1907. Moderováno Warrenem Brownem (ten komixovej čmáral z australskýho Top Gearu), sehnatelno na Vašem oblíbeném torrent trackeru.

  • Vašek | 12. 2. 2011 23:12 | #

    Zdravím, pánové co film Na plný plyn z roku 1977? Myslím že by sem měl patřit.

  • Falcon | 13. 2. 2011 20:12 | #

    Už to tu někdo zmínil, tak připomínám a přikládám trailery:

    Days of Thunder
    http://www.youtube.com/watch?v=AhUhuDW_jOw

    The Wraith
    http://www.youtube.com/watch?v=Tlt05VbspAQ

    Jinak dík Lukasenkocz! To je ten seriál, co od něj sháním víc informací už leta, kterej dávali jen jednou a konec :-(
    Na základce jsme to naprosto žrali, každej se díval, matně si vzpomínám, že se tam objevovaly skutečné názvy týmů – tým Sinclair bojoval s McLarenem apod :) a že Sinclair měl zelenej zadní spoiler s reklamou Benetton.

    http://www.youtube.com/watch?v=4b1o-JSer-s

    Jak jsem pochopil z ukázek, se tam jedná o větší rodinu se závodnickou tradicí, co jezdí i jiné závody než F1 = podobnost s francouzkým komiksem Michel Vaillant je čistě náhodná?! :-D

  • Shamal | 17. 2. 2011 20:32 | #

    Nedávno se objevilo na YT a teď i na profláknutých auto serverech. Název mluví za vše.

    The Evolution Of Rallying: 50 Years Sideways
    http://www.youtube.com/watch?v=4yFNQI1PYGc

  • Falcon | 18. 2. 2011 12:00 | #

    Ještě bych měl poznámku odhledně série Rychle a Zběsile. Můžeme se smát, můžeme počítat počet přeřazení a podobně, ale nikdo minimálně prvnímu dílu neodpáře, že opět vrátil motorsport do mainstreamu, do populární kultury. Škoda jen, že první díl neinspiroval k natočení kvalitnějších dílek než jen několika německých Bček.
    Mě osobně ovlivnily a vždycky se mi líbily:

    F&F 1 – Enter the Eclipse
    http://www.youtube.com/watch?v=bfrwp7bCfuM

    F&F 3 – První závod
    http://www.youtube.com/watch?v=hSsHeeu74yQ

  • Martin_Happy | 21. 2. 2011 10:36 | #

    trojka rychle a zběsile by se nemusela jmenovat rychle a zběsile. Pokud by se jmenovalajen Tokyo drift, neměl by z něj člověk očekávání. Ale pokud nebudeme srovnávat s jedničkou, tak nelze říct, že je to špatný film. Je to prostě relativně slušnej film o japonských drifterech a jako takovej neni špatnej

  • Xander_Cage | 24. 2. 2011 13:13 | #

    Pokud máte v TV kanál Discovery tak je tam spoustu pořadů o autech a nejen o nich. Např. zde zmíněný Wheeler Dealers, nebo Superopravovna (OverHaulin), kde legenda mezi úpravci Chip Foose opravuje a upravuje auta, z úplných šrotů krásná a skoro nová auta, s pořádnými motory. Nebo kdysi byl pořad Jízda (Ride) taky byl zajimavý. A nebo jste li milovníci motorek tak určitě American Chopper, kde rodina Teutlů staví motorky-choppery na míru (i když ted u ne jako rodina ale každý sám).

  • LGF | 24. 2. 2011 20:47 | #

    Necetl jsem diskuzi, ale co takhle Spielbergovy zacatky a film DUEL? pribeh o obycejnem americanovi na ceste a nudicim se ridicem hruzostrasne cisterny? Velice dobre natoce supr atmosfera a samozdrejme, opravdu pekny zabery jizd. :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=dxhGBM1K23M&feature=related
    nerikam ze by mel byt v tom 10 prece jenom cisterna co reze zatacky ve 160 s akceleraci jako porsche neni az tak realne.. ale pekna podivana to je :-)

  • LGF | 26. 2. 2011 11:23 | #

    Jeste jsem si vzpomnel na trilogii Mad Max, zvlaste prvni a postapokalipticky druhy dil :-)No kdyz uz se vam ameriky preji, tak co zkusit Australsky Muscle car? :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=hkriid1YxHY
    http://www.youtube.com/watch?v=kBrAh3OyYnI&feature=related

  • Martin | 23. 3. 2011 7:56 | #

    Objevil jsem dokument o životě Ayrtona Senny: Ayrton Senna – The right to win
    Jsou to spíš rozhovory s jeho přáteli a kolegy a moc záběrů ze závodů tam není. I tak to ale stojí za zkouknutí.

  • Jáá | 21. 4. 2011 7:17 | #

    Nevíte kde se dá stáhnout film Grand Prix z roku 1966 ?? Našla jsme ho jen v angličtině ale né v čestině..dyštak pošlete prosím vás odkaz ke stažení :)

  • petr | 6. 5. 2011 21:48 | #

    ahoj,nedávno jsem se dival na ČT 2 na film Bavorák a nedodival jsem se ,tak jsem si stahnul film Bavorák 1 a potom Bavorák 2 v překladu Bumer , podle mě dobrý film , zde je odkaz: http://movie-library.cz/search.php?q=bavorak

  • Zdeněk | 4. 6. 2011 1:53 | #

    Zdravím,kdysi jako malý tak rok 87-88 jsem ještě na Betamaxu (systém ještě pred VHS) :-) viděl film,asi USA kde chlápek vzal spravedlnost do vlastních rukou a po nocích honil grázly s nějakým Džípem,nebo pickupem který měl obrněný,na korbě rameno s navyjákem a pamatuji si že z nábojů kol mu vždy vyjížděli hroty,kterými ostatním rozerval gumy i boky…
    Nepamatujete si prosím někdo na název filmu za boha si nemůžu vzpomenout,díky.

  • jano | 26. 6. 2011 0:02 | #

    super čítanie a veľa filmov som podla názvu nepoznal až teraz si oživujem ich názvy. Ale ďakujem dopredu za adresu na film Na plný plyn 1977 aspom to tu písal miekto, ktorý som v kine videl asi 10x. Je to o chlapíkoch jazdiacich na presne rovnakých citroenoch a tajnom policajtovi čo sa infiltroval do ich skupiny ktorý vyberali banky. Ešte raz Ďakujem

  • mája | 6. 9. 2011 20:09 | #

    Díky moc za tipy :) přítel je zajetý milovník aut :D tak ho třeba překvapím :)

  • Martin | 24. 10. 2011 20:23 | #

    Po dlouhé době jsem objevil pěkný film s auty. Deuce of Spades. Je to americký film, takže lovestory s happyendem included… ;-) http://goo.gl/LF8aE

    Další novinka je Drive (2011). Na ČSFD má sice přes 80 %, ale přišel mi ten film docela takový divný. Neseděl mi. http://goo.gl/PIMby

  • Mmm | 27. 10. 2011 6:10 | #

    Dovoluji si nesouhlasit že rychle a zběsile je ztráta času! Samozřejmě je to názor každého, ale podle mě ten, kdo tomu ani nedá šanci dělá chybu. Proto já vřele tyto filmy doporučuji, jediný z dílů který se mi nelíbil byl Tokio drift, jinak nemám výhrad, super děj, našlapaná auta, skvělé efekty. Téměř v každém filmu je přidáno něco na efekt, něco co je naprosto nemožné, ale kdybychom se kvůli toho neměli dívat na filmy tak už se nedíváme na nic ;) … jen můj názor, opravdu vřele doporučuji :)

  • DVD76 | 5. 11. 2011 18:21 | #

    Díky za tento článek,je to moje krevní skupina.-)
    Nikde jsem to nezahlédl,ale můj oblíbený kousek je třeba “Smrt na dálnici” (Highwaymen) 2003.Krásný Cadillac Eldorado s invalidním psychopatem versus Playmouth Barracuda se mstitelem prahnoucím po jeho dopadení.Žádný digikraviny,prostě klasika relativně mladšího data,doporučuji.
    (Elldorado působí pěkně démonicky,ty kňučící klíňáky a jedno světlo – paráda).

  • RoKET | 24. 11. 2011 17:20 | #

    Zdravim, dobrych filmov s autami, hlavne klasickými, je ako safranu, auto je vacsinou vo vedlajsej ulohe a tak sa clovek musi prehryzt kopou vaty a balastu cest vynimkam… GRAND PRIX (1966) od Frenkenheimmera je niekde na ulozto.sk, kvalita aj zvuk su OK, takze doporucujem! Myslim ze pre nadsenca aut su zaujimavejsie filmy tocene skor dokumentarnym sposobom ako Le Mans, Grand Prix a toleranciu si zasluzi mozno este Gumball rally.., ostatne je poplatne lahkej zabave a lacnemu vkusu spojenemu s nahananim a rozbijanim aut!
    V horeuvedenych prispevkoch je spomenutych hodne titulov ale zopar ich este chyba. Kedysi som videl s drsnym koncom film Volný den Ferrise Buellera (1986), kde v zavere rozmlatili krasnu Ferrari Californiu, ktora vyletela cez zavrete okno niekam do rokliny. Neskutocny zazitok som mal zo starej Mzdy strachu (1952), bol to drsny film o tazkej volbe cloveka v koncoch, ktory prijal job sofera nakladaku plneho nitroglycerinu.
    Tiez by som privital informaciu k jednemu titulu vysielanemu CST niekedy tesne po revolucii, islo o stary anglicky film 1958-63 o nadsencoch, ktory zavodili na predvojnovych BENTLEYOCH s nazvom nieco ako blazniva BETTY (co mal byt asi nazov auta)…, Nenasiel som nic ani na http://www.imcdb.org (internet cars movie database).

  • RoKET | 30. 11. 2011 17:24 | #

    Takze to chcelo iba trochu snahy a strateny titul sa nasiel: FAST LADY (1962)je britská komedie o mladém muži Murdochu Troonovi,který si za své úspory koupí drahý lux. vůz Bentley Fast Lady ,protože dívka jménem Claire obdivuje muže kteří bravurně ovládají sportovní automobily. Ale to je právě ten problém. Murdoch nevlastní totiž řidičský průkaz! Tady začíná celá zápletka komedie.Již v první lekci autoškoly přesvědčí hrdina nejen sebe,že stát se bravurním řidičem bude zřejmě nadlidský úkol…… Tento film bylo možné vidět v naší soukromé tv,to ještě když měla trochu úroveň. To se bohužel již netýkalo volného pokračování z roku 1963. (Father Came Too!)INFO z http://www.csfd.cz/film/27463-fast-lady-the/ a od rovnakeho rezisera bol v kinodistribucii aj film Monte Carlo or Bust (1969)Kvůli účasti na mezinárodní soutěži automobilů se jezdci shromažďují v severním Skotsku, ve Stockholmu, Aténách a Lisabonu. Jejich úkolem je dostat se do Monte Carla, kde závod skončí v ulicích města. Mezi účastníky je i sir Ware-Armitage (Terry-Thomas), který se po smrti otce dozvěděl, že zdědí jen polovinu akcií automobilky. Druhou polovinu otec prohrál v kartách s Američanem Schofieldem (Tony Curtis). Aby získal Ware-Armitage zpět prohrané akcie, nabídl Američanovi, že se oba účastní rallye Monte Carlo. Vítěz bere vše. http://www.csfd.cz/film/11819-monte-carlo-or-bust/

  • RusekS | 4. 12. 2011 16:33 | #

    Nevím jestli to tu už nebylo řečeno ale vznikl i dokument o Ayrton Senna (nevim jak se to zkloňuje. Ten dokument se jmenuje Senna a je 71. film v CSFD

  • Filip | 3. 1. 2012 0:07 | #

    Zdravím šílence autofilmů.
    Už dlouho sháním italský seriál který kdysi (a podle mě jen jednou) vysílala ČST. Jedná se tématiku rally (skupina B).Mám tušení že v hlavní roli byla Lancia Delta Integrale.Bohužel si nevzpomenu na název.Nevybaví si to někdo z vás? Popřípadě další prosba kde by se to dalo stáhnout?Díky za info.

  • Shamal | 11. 1. 2012 21:48 | #

    @Filip – V tom co hledáš byla Delta S4 a jmenuje se to “La voglia di vincere” u nás to běželo pod názvem Vůle zvítězit. Více poradí strýček google. Někde to mám v češtině, ale neměl jsem nervy se na to mrknout. Moc kecání.

  • horymir | 12. 2. 2012 1:10 | #

    Vůle zvítězit se dá stáhnout na Ulož to-Celkem onaká kvalita. Jo a bud stárnu nebo jeto divný. Co bylo v roce 90něco super bylo mi 10let. Teď mi to připadá takové jalové.Když pominu příběh).Tak Příběh na pozadí grupe B 1982-1986. Sestříhané videa originál.Záběr na herce co melou co budou dělat večer- Do toho narvanej zvuk aut z okruhů. Jinak to není možné aby gumy stále pískaly.Na šotolině

  • Milda | 26. 7. 2012 14:55 | #

    Já bych třeba doporučil a to
    WANGAN MIDNIGHT MOVIE (2009) Je to japonskej film o nissanu Z30…
    Initial D
    Drift GT-R 2008
    Nebo třeba Evolusi KL Drift – ale je to nic moc, a samej tuzing…

  • Mirek | 28. 10. 2012 11:08 | #

    Ahoj. Potreboval bych vedet jak se jmenuje film o tom policistovi jak musi chytit ty tuningoví zavodniky. myslim že je to nemecky film. Jde tam o ty zlodejíčky aut díky

  • Shamal | 26. 11. 2012 13:56 | #

    @Mirek – zřejmě máš na mysli film Zběsilá jízda / Autobahnraser (2004)

  • Petra | 6. 2. 2013 13:59 | #

    Nejsme vyhranění filmotici pouze na filmy o autech, ale většinu vámi zmíněné jsme již zhlédli a musím říct, že váš výběr je fakt dobrý. Já sama ujíždím hlavně na Enzo Ferrari, ale je to asi tím, že jsem závislák životopisných filmů.
    Každopádně bych do vaší databáze přidala
    Mzda strachu http://www.csfd.cz/film/38791-mzda-strachu/ a velmi povedený remake http://www.csfd.cz/film/3201-mzda-strachu/
    a pak ruskou ujetinu, ale dle mého hezkou podívnou http://www.csfd.cz/film/268082-cerny-blesk/ – taková oddychovka k žehlení
    Jinak po shlédnutí Duelu, jsem chvíli nerada jezdila před kamiony :) Trošku paranoia a na Manta Manta ujíždí náš 3 letý syn :)
    a jinak co létající auto v Harry Potterovi II :)
    Pokud jste navrhované filmy již zmínili, tak se omlouvám za duplicitu a všem vám díky za inspiraci, zas bude co pohledat a uložit na náš externí disk s filmy

  • Pavel Andrlík | 29. 6. 2013 18:12 | #

    Rád bych také zmínil film Zběsilá jízda, pro mě je to nejlepší film o autech, co jsem kdy viděl. Je to německé výroby a je to i vtipné, takže moje číslo JEDNA.

  • Apache | 10. 8. 2013 15:17 | #

    Pro mě jednoznačně Únos aut, první film co jsem s autama viděl. A promiňte, ale ten koncept Meredes CW311 chci mít doma snad od 5 let :D

  • Martin | 1. 9. 2013 0:01 | #

    Ahoj,schánim starý film nebo alespon název filmu kde se předjíždí černý kamion s osobákem na cestách v Usa. Je to starší film,takovej rok 70-79 cca. Moc se v tom filmu nemluví ale je super. Mělo by to být o chlápkovy co jede domů a brzdí ho kamion s černými skly,před horizontem ho začne pouštět,on ho začně předjíždět a na vrcholu horizontu se proti němu vyřítí jinej kamion. A takhe si dělaj naschváli celej film. Neříká to někomu neco? Prosím…..díky

  • LubikCZ | 27. 9. 2013 5:07 | #

    Martine, to bude nejspíš Duel ;)

    http://www.csfd.cz/film/8634-duel/galerie/?type=1

  • Pavel | 20. 10. 2013 12:17 | #

    Zdar. Sháním film o rallye. Je zřejmě ze zákulisí Monte Carla. Měl by být na motiv Le-Mans. Dík za tip ;)

  • Dařbič | 13. 1. 2014 23:18 | #

    A co Monte Carlo or Bust? :) Tuším, že se to u nás vysílalo jako Na řvoucích strojích do Monte Carla.

  • Petr | 21. 1. 2014 13:31 | #

    Zdravím,máte někdo link na stažení filmu ” Na plný plyn 1977″

  • Nicol | 16. 6. 2014 1:09 | #

    A co Mistři hazardu ? General Lee je přece legenda :))

  • Roman | 19. 10. 2014 0:17 | #

    Zdar vsetci, neviete niekto poradit nazov ruskeho filmu, dej bol o pretekarovi, jazdil aj na solnom jazere na drakstere s raketovym motorom a mal tam buracku, ta cast filmu bola spomalena, ako mu vsetci bezia na pomoc. Mam to zafixovane ako fajn film, videl som to asi v roku 1982, len neviem nazov. Nahodou to niekomu nieco nehovori? Mari sa mi, ze sa to volalo Rychlost, ale ne nete mi nic nenaslo. Dik.

  • Vašek | 26. 10. 2014 17:06 | #

    Ahoj lidi, mam takovou prosbu nevite jak se menuje dokument o všech anglických autech od miniho až po austin healey atd prostě zavodáky ;) ??? Já jsem ho jednou viděl a už si nepamatuju jak se jmenoval ;)) díkyyy! ;)


Váš komentář