Doživotní záruka KOSS je super

Nedávno mi u mých sluchátek KOSS přestalo hrát levé z nich. Pořád je nosím někde v batohu zamotané a tak, takže to určitě nebylo vadou sluchátek, ale mou blbostí. Naštěstí pro sluchátka KOSS existuje výborná služba – doživotní záruka (běžná záruka už mi dávno skončila). Zajel jsem tedy dnes do servisu v Čestlicích. Po sdělení co je za problém a ukázání registračního čísla, které jsem si vytiskl na papír, se mě paní v servisu zeptala na jméno, které si někam zapsala, podala mi úplně nová sluchátka a problém byl vyřešen. To bylo všechno – žádné otázky, nic. Koukal jsem na to jak trubka. :-) Takhle kdyby k servisu přistupovalo víc firem, to by byla paráda…

KOSS the Plug

Sepsáno 30. 7. 2009 v tématu: technika, weby, gadgety; Přidejte si do RSS čtečky RSS článků nebo RSS komentářů.


komentáře k článku Doživotní záruka KOSS je super


  • Gianluca | 31. 7. 2009 0:16 | #

    Koss service je super, muzu potvrdit. Bohuzel jak trubka koukam taky, vzdy kdyz potrebuju zaplatit 300 kc za neregistrovany servis, a tim si prakticky zaplatim vyrobni cenu novych sluchatek, dopravu tam i zpet a tydenni dovolenou pro prodavacku. Pokazde si rikam, jestli nenastal ten spravny okamzik si koupit tataz nova sluchatka a vyplnit k nim ten papirek a hlavne jej NEZTRATIT…

    Konecne, ne vsechny KOSS servisy jsou tak dobre. Napriklad servis, u ktereho jsem je mel posledne byl dost naprd, vzal mi sluchatka na 14 dni a jeste se na me ten pan porad krive koukal. Ale takovy eurostar-ostrava (nenechte se zmast nazvem, ma sidlo i v praze 4, vodni stavby) mi udelal vse na pockani a s prijemnou obsluhou. Taky za 300 :)

  • Martin | 31. 7. 2009 0:24 | #

    Já ten papírek taky neměl, jen jsem si vytiskl mail, co mi přišel po registraci. A to registrační číslo stejně ani neověřovali, jen na něj koukli.

    Eurostar Ostrava už nesídlí na Praze 4, ale právě v těch Čestlicích (v areálu co je NICO).

  • Gianluca | 1. 8. 2009 11:57 | #

    Prave jsem na to koukal… No aspon se prestehovali z ty PRISERNY BARABIZNY :D


Váš komentář